Sunday, January 2, 2011

Pembuka Tirai 2011

Cepat betul masa berlalu. Rasa macam banyak je perkara2 yang tak dapat di realisasikan tahun lepas, tup2 dah datang tahun baru. Betul lah kata pepatah.."Time wait for no man" cewah..pepatah tak kalah lah kan omputeh je.
Apapun, yang datang tetap kena redah dan yang berlalu tak dapat ditarik balik. Sempena tahun baru ni memang ada banyak perkara yang aku harap dapat aku tunaikan. Apakah dia?..biarlah menjadi rahsia yang paling dalam (he..he..sebab kalau tak jadi pun orang tak tau, aku je yang tau)

0 tengah makan stoberri:

Post a Comment