Pages

Saturday, April 23, 2011

Sedapnya Donut

Semalam aku buat kunjungan hormat ke Jusco Balakong. Nasib baik pukat aku berlubang kalau tidak mau berbakul hasil tangkapan. sementelah gaji pun belum lagi, tapi sempat lah mengira-ngira apa yang nak dirembat bila dapat gaji nanti...keji sungguh..bila lah nak insaf aku ni.

On the way balik singgah jap kat J.Co. Aku memang jarang makan donut J.Co ni lagipun kat Kajang ngan Putrajaya ada Dunkin Donut ngan Big Apple je.  Tapi sejak ada Big Apple ni kunjungan ke Dunkin Donut pun makin kurang. Aku pun tak ambik pot sangat flavour donut J.Co ni sebab aku tengok menu dia lebih kurang je ngan Big Apple cuma nama je lain sikit.



Aku beli 6 biji as usual sebab rakyat jelata tak ramai kat rumah kan. Pastu aku beli dia punya Mocha Ice Blended.


Yang stawberry dengan white choc tu pun sedap sebab dalam dia ada cream cheese.

Rupanya kalau beli air dia bagi free donut and donut yang dia bagi nama dia Glazzy. Dalam kepala aku duk pikir dapat pulak lagi seketul, berapa banyak nak makan donut ni. Dalam keta aku terus ngap si Glazzy ni. Pergh...rasa satu macam lah. Heaven giler..macam makan Cotton Candy, rangup kat luar, hilang je bila masuk dalam mulut. Serius lembut and serius sedap giler. Aku rasa lagi sedap dari yang  letak macam2 topping tu. Terus rasa menyesal sebab tak ambik si Glazzy ni tadi.

Rupa paras memang simple, natural beauty tak mekap pun. Tapi rasa memang bang..bang..boom.

Paling tak boleh blah dia punya tag line.. memang mengancam kolbu. Terus buat aku rasa nak repeat order. Macam dah kena mandrem lah pulak, macam terasa-rasa je kat tekak ni. Haih..esok mau menjadi ni.

2 tengah makan stoberri:

DiyanaMukhtar said... [Reply to Comments]

erk.. haritu beli gak dekat situ..
tapi xbest sgt.. kalau makan big apple kenyang..
ni makan sampai 3 pun xkenyang2 lagi..
=.=

www.diyanamukhtar.blogspot.com

Anna said... [Reply to Comments]

Oh ya, donut dia ringan sikit dari big apple, memang makan rasa tak puas. Tapi tu lah strategy dia kut :)

Post a Comment