Friday, April 22, 2011

Ini kerja kau ye...

Raising my two girls I never have to worry about my wall being the canvas of their artistic imagination. But with this little boy....look what he did quietly while we thought he was playing with the toys upstairs and never answered when I called him so many times..(usually he did make some sound)


l/./


Hye lah Aliff, cat kat dinding ni bukan jenis yang boleh lap2 tu nak oii...nasiblah nak kena tinggal pun rumah ni, jawabnya tahun depan lah baru boleh cat.

2 tengah makan stoberri:

Anggerik said... [Reply to Comments]

Wah!! Dulu akak bajet xyahlah beli cat yang boleh lap-lap drawing pada wall.... haa... segeralah bertukar cat ye... nanti aliff makin kreatif, makin byk hasilnya.... tapi kalau mcm intan, lagilah malas dah ada cat yang boleh lap, ntah bila pula la nak lapnya....hehehe.. satu isu jugak tuh

Anna said... [Reply to Comments]

Tunggu balik UK lah Intan. Kalau cat sekarang pun kena tinggal jugak. Memang nak kena cari cat yg mahal tu jugaklah jawabnya kalau dengan i bujang sorang ni.

Post a Comment