Pages

Sunday, October 17, 2010

Hasil Tangkapan

Bukan lah hasil tangkapan ikan tapi nilah Beauty Regime aku yang baru aku beli hari ni. Aku ni memang senang terpengaruh ngan iklan. Pantang ada iklan yang best sikit mesti aku terikut2 punya. Tak kira lah kat TV ke, paper ke, majalah ke atau Billboard pun boleh. Contohnya macam sekarang ni lah, baru baca kat Cleo ari tu terus aku gi cari kat Guardian. The best part is sekarang Guardian tengah sale so item macam Bio-Essence Bio-Cell Repair Rejuvenating Serum With ATP tu kalau ikut harga asal RM85.90 tapi aku dapat beli dengan harga RM68.00. Banyak beza tu, siap dapat lah tokok tambah benda2 lain pulak.

Kalau nak tau, semua benda2 ni dah disenarai pendek oleh Cleo sebagai the best of the best. Boleh baca entry yang lepas kat SINI.

0 tengah makan stoberri:

Post a Comment