Monday, October 18, 2010

Akhirnya Aku Jadi Jutawan

Ha...mesti korang ingat aku join MLM ke tak pun skim cepat kaya kan. Tidak..tidak..tidak..Walaupun aku jenis yang senang terpengaruh ngan iklan tapi kalau iklan2 MLM ni aku tak jalan punya. Apa lagi kalau nak suruh aku pi cari orang letak bawah aku lah, apa lah. Bab lain memang mulut aku laju je nak bercerita tapi kalau bab yang ni memang dalam mulut ada berlian.

Btw, aku belum lah layak lagi bergelar jutawan ringgit tapi cuma jutawan rupiah je. Tak caya? Cuba tengok ni :-
Ha...kan berjuta-juta rupiah tu. Makcik kayo...Inilah duit aku nak gi shopping kat Bali nanti. See ya soon.

0 tengah makan stoberri:

Post a Comment