Sunday, March 27, 2011

Sesi Melukis

Ini adalah aktiviti bebudak untuk hujung minggu ni. Ayahnya belikan water colour bagi bebudak tu belajar mewarna ikut kreativiti memasing.

Tapi syarat nya kena colour kat luar rumah, kalau tidak mau dinding rumah ganti kertas lukisan. Aku sendiri pun dah lama tak main water colour ni. Last guna masa Tingkatan 3 je sebab lepas tu dah aliran lain tak belajar seni. Lagipun, tangan  memang jenis tak berseni bab melukis ni melainkan buat lukisan abstrak boleh lah kut sebab belum tentu orang paham apa aku lukis so kalau tak cantik pun boleh lah belasah kan kata orang tak paham hasil seni aku..hihi..



Ok, memula buat garis-garis dulu..test power lah konon.


Hasilnya..tada...ini adalah lukisan cik Lissa

Yang ini pulak lukisan si Dalea.
Ok lah tu, memang sungguh abstrak sekali. Tajuk lukisan 1Malaysia..hmm..boleh?

0 tengah makan stoberri:

Post a Comment