Pages

Tuesday, February 15, 2011

Tak Tercapai Hasratku Tapi...

Hari ni pepagi aku dah mengajak En. Hubby teman aku ke IOI Mall. Hajat hati nak gi Daiso dan mencuci mata sikit hari2 cuti ni. Dah memang asal kejadian jenis tak reti nak duk diam kat rumah..padahal..kain segunung tak lipat lagi, baju sekolah anak aku tak gosok lagi...tapi kaki gatal je nak berjalan.

Ok, dipendekkan citer..*tak nak citer panjang sebab ada barang yang dihajati tak dapat gak nak di beli*, ini ler barang yang aku beli masa kat Daiso. Daiso ni style kedai lima hengget tu je tapi barang dia cumel2. Orang Jepun kan suka benda cumel2 ni. Aku pun suka jugak.



Ini acuan aiskrim. Comel kan.

Ini pulak food pick namanya.

Yang ni pulak baran ..bukan panas baran ye. Baran ni ala-ala food separator lah kiranya.

Ini pulak food cutter ngan bekas sos.
Ini lak container untuk aku isi barang-barang aku yang macam-macam tu.

Apa hal lah aku pi beli sume menatang ni? Ha..aku ada projek besar-besaran ni. Menatang ni semua perkakas nak wat Bento. Aku teringin nak wat Bento untuk anak aku. So, esok kita tengok ler, menjadi ke tak Bento aku ni nanti. Tunggu.... 

*Update Terkini : Sudah boleh tengok kegunaan benda2 ni kat SINI.




0 tengah makan stoberri:

Post a Comment