Pages

Thursday, July 28, 2011

Lebih Selesa Makan Kat Luar Sekarang

Sponsored Post #2
Salam semua,

Oh tidak, rutin hidupku semakin sibuk sekarang ni. Lagi-lagi bila dah nak dekat sangat tarikh nak ke London ni, macam-macam benda nak kena di uruskan. Neway, life has to go on as usual walaupun sibuk kan.
 
Well as you know kalau ada bebudak kecik ni memang mencabar kalau nak gi  makan kat luar. Kengkadang ada kedai makan yang memang dah sediakan Baby Chair, ada jugak yang takde. Kalau ada pun tengok tempat jugaklah, kengkadang tu yang tinggal cuma kerusi je, semua peralatan lain dah habis tertanggal. Ada pulak tu yang rasa macam nak tolong basuh je kerusi tu dulu sebelum bagi anak kita duduk kan?

Tapi dengan Fisher Price Healthy Care Booster Seat ni, you all don't have to worry  about hygene  ke or function or even space anymore coz it is really portable and surely safe for your little one.

FP Healthy Care Booster Seat ni didatangkan siap dengan tray yang memudahkan kita nak letak makanan dan minuman anak-anak kecik kita. Kalau dah besar sikit dan rasa tak nak guna tray tu pun boleh, so dia akan jadi seat je lah untuk anak-anak yang dah besar dan dah boleh makan kat meja sendiri.



 See, siap boleh sangkut2 je macam bawak handbag pulak dan ringan je sebab plastik kan. Strap ni pelbagai guna, bila nak gunakan seat ni, strap tadi boleh digunakan oulak untuk ikat seat ni kat kerusi biasa pulak.

Ini kira rupa asal dia ler bila dilipat gitew.
Bila nak pakai kita bukak je dah siap macam kerusi and it is really user friendly. Tak baca manual pun boleh je operate sendiri.
Siap ye dengan tali pinggang keledarnya supaya budak tecik tu tak gerak2 dengan ganasnya dalam seat tu.
Ada extra untuk ikat kat kerusi kedai makan yang biasa tu jugak dan strap yang panjang sikit tu actually guna untuk sangkut kat bahu kalau nak carry tapi boleh jugak ikatkan kat kerusi.

Okay dah siap, dah boleh menikmati hidangan dan pemandangan sekitar restoran hee....
Seat ni boleh di adjust kedudukannya up to 3 point, kalau nak tinggi sikit sama paras dengan meja makan pun boleh, nak rendah sikit pun boleh.
Boleh menenangkan suasana yang selalunya tegang kalau makan kat luar cam ni tau.
Dah habis makan boleh lipat balik dan carry to the car or anywhere sebab memang ringan je pun.

Secara keseluruhannya features yang ada pada FP Healthy Care Booster Seat ni macam kat bawah ni:-


  • Healthy Care™ feeding tray with snap-on lid keeps feeding surface clean wherever you go
  • Booster folds for easy portability
  • With the plastic snap-on lid in place, your child’s tray stays clean until you’re ready to use it
  • Easy-clean seat with no crevices to trap crumbs
  • Back & tray remove for older child
  • Three height adjustments
  • Three-point harness adjusts to hold growing child securely
  • Front & rear seat straps adjust to fit virtually any chair
  • Adjustable shoulder straps make it easy to carry 
  • Weight limit 45 lbs.

Menarik kan? Sekarang nak makan kat mana pun dah tak kisah dah....Kalau nak menang hadiah dari Fisher Price, tunggu contest yang akan diadakan tak lama lagi. Memang banyak giler hadiah dari FP ni....Tungguu.....

0 tengah makan stoberri:

Post a Comment